Activities

The "Little" Mermaid......

Once upon a time... in the Kingdom of Far Faraway....

K-roll and Luffy sedang berjalan-jalan menghirup udara segar di tepian pantai.. Menikmati keindahan pantai, kesejukan air laut, hembusan angin dan biru nya langit, disini lah detik permulaan kehidupan seorang yang bernama 'makhluk tuhan' dengan makhluk yang lain..


Tidak dapat di jangkakan... benar lah kata pepatah urang tua-tua.. "kalau kail panjang sejengkal, jangan lautan hendak di duga, jangan di sangka air tenang tiada buaya.. "
Seekor/seorang MERMAID 'SEMI' telah terbengkalai di tepian pantai itu.. mungkin kehabisan minyak, atau sakit di bahagian-bahagian pendalaman isi-isi tertentu... dalam keadaan yang kesesakan nafas K-roll dan luffy segera mengambil bebrapa tindakan yang wajar seperti membuat pernafasan dari mulut ke mulut, memicit2 dada, menandang perut nya sekuat hati, membagi stone cold stunner. tapi juga tdak berjaya...


Maka atas jasa baik dan kebijaksanaan si K-Roll, mermaid itu pun sempat di pulih kan dalam jangka masa yang dekat. Luffy and K-roll bersetuju melapaskan mermaid yang comel itu balik ke laut... di sini ada beberapa photo aksi mermaid tersebut dalam kegembiraan....



Tiba-tiba Mermaid itu naik semula kedarat, merangkak-rangkak sambil menepuk kedua belah tanganya bagai aksi anjing laut dalam circus ketika membuat persembahan. Mereka berdua pun hairan kenapa mermaid itu memanggil-manggil mereka berdua. Lalu mermaid pun meluah kan rasa hatinya yang ingin memiliki sepasang kaki agar dia dapat hidup bersama mereka berdua dan menjalani kehidupan macam manusia yang lain.

Menangis lah dua urang sahabat ini mendengar rintihan mermaid tadi, lalu berdoa kehadrat illahi agar di kurniakan kaki tuk mermaid ini, tanpa di sedari jatuh lah titisan air mati mereka berdua secara serentak dan bercantum ketika jatuh di pertengahan udara tepat ke ekor si mermaid ini, dengan kuasa tuhan.. bersinar-sinar lah ( ada sparking ) macam fairy dust ekor mermaid itu.. syukur alhamdulillah tuhan telah makbulkan doa mereka dengan megurniakan sepasang kaki sama free gift sluar lah..


So... durang tarus enjoy lah picnic... photoshooting... beibun-beibun lah durang... kamu liat ja gambar durang ni...



Sekian berakhir lah sebuah cerita fairy tale dengan penutup cerita yang happy (happy ending)


Category:  
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response.
0 Responses
Leave a Reply

HIT COUNTER