Activities

Pantai Reaksi or Rekeriasi?? -Luffy 08/03/2009

Sunday 08.30am, aku(K-roll) bgun pagi-pagi liat tv rancangan melody kan mendangar gosip-gosip, pasal nada gosip yang hangat dalam rancangan tu, so aku plan la kan ke pantai sma durang, aku msg/mc/tipun durang n yg menjawab ofcos la suara durang bekarak sal durang baru bagun haha, aku gtau durang hasrat ku agar tercapai impian ku di hari ahad yang boring itu, tapi tak sangka pulak durang smua ok stuju ke pantai, actually ani kali kedua th taun ne kami kepantai sama-sama, 1st malas ku mempost, boring ah nada papa, hehe.

Aksi baru berkumpul di rumah syarif

Macam-macam la persediaan yang kami sediakan seperti Bola, Selipar, Tuala and tidak lupa cream pencegah sun burn, sal panas kali aa, tapi nda plng lpa kami mbawa makanan, mun lapar karang cna? Pagi tu aku call n msg semua tapi yang dapat, Aku, Reme, Daus, Luffy, G-Man and Fuad. Syarif nada sal ya overseas kelimbang heheh.
Daus and gman

Reme baru start main bola sepak, but after a few mins later
jadi bola tampar cia, pasal bolanya karas
...

G-man ngan handycam nya, sja ngmbil2 vdo kenangan
Hmm.. Reme memang terkenal ngan tangan nya yang ada muscle.. yeah
Yatah gnya yang sampat ku gambar tu, sal aku pun bz men bola ngn durang, n lari-lari main carah duduk, well atleast kami ada activity yang berfaedah dan sehat dan ada manfaat. Manfaat apa ending nya kami smua itam especially luffy, aku nda dapat post gmbar-gmbar kami itam itam tu, sal nda lagi nampak papa...

Edited and posted by Kroll

Category:  
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response.
0 Responses
Leave a Reply

HIT COUNTER